Autografer

Igår kom det jättemånga söta personer fram till mig och Sasha och som ville ta bilder och få autografer. Tyvärr så tog jag inga bilder pga min mac och Sasha fick ta över ansvaret på den planen! Fick ihop några autografer till er som ville åtminstone, ska bättra mig med bilder när ni frågar när jag kommer hem till min ordinarie dator istället, hoppas ni har förståelse. :D Resterande bilder som inte kommer ut här på bloggen är för det var så många som stod i en klump därav att det var svårt att avgöra vem som skulle ha autografen osv. :/
 
 
 
 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!

Går vid namnet Haley Underfall på Starstables och har spelat i ungefär 2 år nu. Jag bloggar om mina aktiviteter i spelet, allt från uppdrag till klubbaktiviteter! Ni hittar mig på Server 1, Air star!