Huvuduppdraget, forts

Gjorde klart den sista delen av huvuduppdraget nu och kommer inte kunna fortsätta förrän jag fixat antingen mer rykte eller att dom släpper nya uppdrag. Tror det kommer mer efter att jag fixat rykte när jag täpper igen alla lila sprickor, men är så fruktansvärt med rykten så vi får se hur många månader det tar, haha. Dock tycker jag det är kul när saker tar lite längre tid, väldigt tråkigt om allting skulle bli klart på bara några dagar. Fast det skulle inte förvåna mig ifall huvuduppdraget inte fortsätter utan att SSO endast säger att det kommer göra det för att få oss att stanna kvar och hoppas, haha.
 
 
 
 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!

Går vid namnet Haley Underfall på Starstables och har spelat i ungefär 2 år nu. Jag bloggar om mina aktiviteter i spelet, allt från uppdrag till klubbaktiviteter! Ni hittar mig på Server 1, Air star!