Midsommar!

Okej, egentligen är min titel lite missvisande med tanke på att det inte är Midsommarafton förrän imorgon, eller heter det Midsommardagen? Vem har ens koll på det där... Eh, iaf! - Så kom det midsommar uppdrag till Jorvik och för mig var detta första gången så jag tyckte att det var kul trots att det var mycket spring fram och tillbaka. Dessutom fick man otroligt mycket XP, vilket uppskattades enormt! :D
 
Utöver det så är nya dagliga med skattjakt skit kul med! Sasha berättade att hon fick ett äpple ifrån skattjakten igår vilket gjorde att jag skrattade, jag tror karma hann ikapp mig för jag fick en morot idag. :(
 
 
 





Sasha duskgirl

HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAAHAHAH.. jag ha fått 2 äpplen och en morot

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!

Går vid namnet Haley Underfall på Starstables och har spelat i ungefär 2 år nu. Jag bloggar om mina aktiviteter i spelet, allt från uppdrag till klubbaktiviteter! Ni hittar mig på Server 1, Air star!