Hej igen

Spenderade min midsommar hemma hos min pojkvän ifall ni undrar varför bloggen stått död ända tills idag! Kommit hem med en snuva, en irriterande hosta och en liten skvätt huvudvärk, woho så roligt...
 
Kommer lägga upp inlägg senare idag på eventet klubben ska ha ikväll annars passar jag på att vila och tycka synd om mig själv, hehe. Får hoppas att jag tillfrisknar snart, på onsdag har jag nämligen tatuerings tid och Sasha och Violet Crazypaw försöker dra med mig ut till Eskilstuna för att träffa på lite andra drakar från klubben så får hoppas att förkylningen försvinner så fort som möjligt. :D
 
Bloggar mer sen, puss
 
 
 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!

Går vid namnet Haley Underfall på Starstables och har spelat i ungefär 2 år nu. Jag bloggar om mina aktiviteter i spelet, allt från uppdrag till klubbaktiviteter! Ni hittar mig på Server 1, Air star!