A.A.E

Ökat ytterligare med ett rykte jag prioriterat bort! Blev populär vilket gav åtminstone några fler uppdrag + en klocka, så får vänta tills imorgon :D Förut brukade jag sova över direkt men nu tycker jag det är roligare och mer spännande att faktiskt vänta ett dygn innan man får fortsätta. Påtal om A.A.E snacka om att han har bra mycket intressanta saker förvarat, ehm... (Och ja, jag rider runt i min fina mask hihi)
 
Annars ser jag framemot ikväll då ska nämligen jag och Sasha hålla i vårat första event för första gången, spännande!
 
 
 
 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!

Går vid namnet Haley Underfall på Starstables och har spelat i ungefär 2 år nu. Jag bloggar om mina aktiviteter i spelet, allt från uppdrag till klubbaktiviteter! Ni hittar mig på Server 1, Air star!