Uppdatering

Idag var det uppdatering! Gud så otroligt jättemysigt roligt att vi fick fler uppdrag! Verkligen otroligt jättemysigt roligt att det var typ konversationer med Marley! Men också otroligt jättemysigt roligt att det hela gick ut på att typ stå på en och samma plats. ELLER HUR? Verkligen, jättekul! Det gjorde ju inte alls så alla på hela Air star ställer sig Marley. Inte vid Marley, utan på. Av någon anledning så har jag märkt att folk i spelet gör så, inte bara uppdrags mässigt utan även när de ska prata med en. De ställer sig i en, the fucks up with that?
 
Vilket fall som helst, var så mycket människor runt om honom och jag blev trött på att hela tiden behöva söka efter ett utropstecken när man för musen över hela jävla bunten av människor, så jag sket i uppdraget. :)))
 
 
 
 





Clara Snowsmith

Hej fina Aladdin <3
Älskar din blogg verkligen :D Och visst är det irriterande när man inte "hittar honom"? Lyckades gör uppdraget när man skulle springa från baronessan till Marley, sedan fick jag fatal för att det var så mycket folk ^^ Eller ja, man kan ju bara se 50 åt gången

Svar: åhh vad gulligt av dig och vad roligt att du tycker om min blogg, nu får jag nästan lite dåligt samvete att jag är så hemsk på att uppdatera, haha. :( Men ja, det var väldigt frustrerande, enda man kan göra är att vänta någon dag när de flesta gjort uppdraget :D men samtidigt så är man ju så nyfiken att man vill göra det på en gång, haha
misshaley.blogg.se

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!

Går vid namnet Haley Underfall på Starstables och har spelat i ungefär 2 år nu. Jag bloggar om mina aktiviteter i spelet, allt från uppdrag till klubbaktiviteter! Ni hittar mig på Server 1, Air star!