Tack!

Precis som titeln säger, tack till er som faktiskt fortsätter att komma och kolla in min blogg och förlåt för att jag är så hemsk dålig på att uppdatera den. MEN, det är som sagt sommar. (SKOJA, som att jag gör något på sommaren...) - Men min dator har begått självmord och det har blivit dags för mig att säga adjö. Men medan den har krånglat så har jag inte kunnat spela någonting, har inte ens kunnit komma in på min dator, därav inte heller kunnat uppdatera. Dessutom har jag oerhört svårt för att multitaska spel och just nu finner jag WoW jätteroligt. :( Dessutom är SSO ganska dött då flertal människor i vår klubb har ett liv under sommaren så finns liksom inte så mycket där att göra för tillfället.
 
Gud, alla mina inlägg har jag bara whinat på. För att pigga upp denna deppiga stämning av att min döda blogg så tar vi alla en tyst minut (eller så många minuter som låten är...) och lyssnar och njuter och ler och mår bra. ":)"
 
 
 





ssohaley.blogg.se

Heeeeleeeey, lek med mig! Jag har inget liv!

Svar: Speelaaar wooow, forgive me heeeeley
misshaley.blogg.se

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!

Går vid namnet Haley Underfall på Starstables och har spelat i ungefär 2 år nu. Jag bloggar om mina aktiviteter i spelet, allt från uppdrag till klubbaktiviteter! Ni hittar mig på Server 1, Air star!