Nya Hillcrests mansion

Jag skulle vilja veta vem som bor i det här otroligt snygga huset. Huset har verkligen allt! Två fontäner, en stor egen uppfart med fina träd bredvid vägarna. Mycket utrymme och en av de finaste utsikterna jag sett i spelet! Husets position låter den som bor där nästan se ut över hälften av hela Epona känns det som. Jättefint är det!
 
 
 
Jag menar de har ju en snögubbe, så någon har ju byggt den från huset. Vi får vara bättre med att ha koll på huset så vi ser när någon smyger sig ut. Jag måste säga att jag är lite avundsjuk på Jorvik. Stormen Helga har uppenbarligen inte varit i Epona eftersom tomtens hatt och kvast fortfarande står kvar trots att snögubben står helt öppet på en hög höjd, haha.
 
Vem tror ni bor där? Eller tror ni det bara är en "dekoration"?





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!

Går vid namnet Haley Underfall på Starstables och har spelat i ungefär 2 år nu. Jag bloggar om mina aktiviteter i spelet, allt från uppdrag till klubbaktiviteter! Ni hittar mig på Server 1, Air star!