Tantfrisyr färgerna

Nu när vi har tantvecka i Sneaky Dragons som tema så har det resulterat till att nästan alla köpt till sig tantfrisyrerna! :D Jätteroligt eftersom man sällan annars ser dom. Men någonting jag kommit att märka är vissa färger dessa frisyrer har att erbjuda som är sjukt FINA? Alltså, jättefina. Nästan alla färger tantfrillan har att erbjuda innehåller skiftningar i antingen två eller tre färger, ibland kan min färg (den blå/gråa) vara blond/vit i vissa ljus bakifrån, för att sedan framifrån bli mer blå/grå vilket är superduper fint. Detsamma gäller andra färger också! Så om ni läser det här inlägget Starstables, se till att alla andra frisyrer får dessa färger för dom är superfina!
 
 
 
 
 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!

Går vid namnet Haley Underfall på Starstables och har spelat i ungefär 2 år nu. Jag bloggar om mina aktiviteter i spelet, allt från uppdrag till klubbaktiviteter! Ni hittar mig på Server 1, Air star!