Nordiska mästerskapen, dag två

Idag  var det alltså dags för dag två i dom nordiska mästerskapen och hela mitt fina finska lag med snygga outfits var på plats idag, så jag blev jätteglad! :D
 
"Slalom med afterski
En fördel är om du och din häst är snabb och smidig men glöm inte att ha lagtröja på dig. Vi möts hos Josh i Moorland.
"
 
Det började med att vi skulle mötas hos Josh för att utföra pole bendingen och alla i laget skulle delta under dagens event. Vi fick 10 minuter på oss att försöka hamna på topp listan och den som hamnade högst, fick mest poäng och vann därefter detta moment. Efter att vi sprungit runt som förvirrande höns i 10 minuter så begav vi oss alla vidare till Pole Apocolypse (ehm, eller hur det nu stavas...), för att välja ut en från laget som ska köra banan. Här fick vi ingen tid till förberedelse utan det var direkt in på banan och tävla!
 
 
Här står hela vårt snygga finska lag på rad när vi precis kommit till Josh för att invänta instruktioner!
 
 
Bredvid oss var resten av länderna, Norge och Danmark! Sverige var på min högra sida, eller vänstra kanske det blir enligt bilden, så dom fick inte plats, haha förlåt hata mig inte Sverige :(
 

Här står jag och Sofia Goldknight och hejjar på Amanda som precis sprungit förbi starten för tävlingen!
 
 
Detta avslutades med fika och alla länder satte sig duktigt på varsin bänk, hihi.





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!

Går vid namnet Haley Underfall på Starstables och har spelat i ungefär 2 år nu. Jag bloggar om mina aktiviteter i spelet, allt från uppdrag till klubbaktiviteter! Ni hittar mig på Server 1, Air star!